Розпочалася комунікаційна кампанія у сфері професійної освіти “Ми змінюємося”. Кампанія націлена розповісти учням, їхнім батькам і бізнесу про зміни у професійній освіті.
“Реформа неможлива без комунікації. Можна роками робити зміни, але якщо не говорити про них у публічному просторі, їх просто не існуватиме. Сьогодні ми запускаємо комунікаційну кампанію про зміни у професійній освіті, щоб нагадати українському суспільству про перемоги, яких ми досягнули з початку реформи. Розповісти, якими ми є зараз: з новою технікою, навчальними програмами, сотнями партнерств із бізнесом і десятками училищ, які відправляють учнів на стажування за кордон. Ми хочемо, щоб “ми змінюємося” лунало в кожній українській автівці, у кожному профтесі, закарбувалося в головах наших школярів та їхніх батьків”, – зазначив заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук.
Кампанія передбачає інформаційні та рекламні матеріали у Facebook, Telegram, Instagram, Twitter, Tik-Tok і Youtube. У точках дотику з цільовою аудиторією будуть розміщені рекламні постери, а слухачі кращих радіостанцій країни зможуть дізнатися успішні історії працевлаштування учнів у розважальному форматі.
Матеріали розповідають про переваги професійної освіти для кожної з цільових аудиторій:
- для учнів – швидке отримання професії;
- для батьків – можливість допомогти дитині стати самостійнішою;
- для бізнесу – отримати професійних фахівців.
- Кампанія триватиме до кінця грудня 2021 року.
Організаторами комунікаційної кампанії є Міністерство освіти і науки спільно з Інститутом модернізації змісту освіти, Pr-агентством Press Association UA, медійною агенцією MediaHub та діджитал агенцією InPrime.