Якщо ви потрапили у складну життєву ситуацію і маєте проблеми із сплатою житлово-комунальних послуг, можна скористатися програмою субсидій.

Звертаємо увагу, що зараз діє спрощений механізм звернення за житловою субсидією, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.

Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі

інформації, яка наявна в офіційних реєстрах.

Подати спрощене звернення для призначення субсидії (або заяву та декларацію, якщо ви вирішили подати повний пакет документів) можна:

☑️ поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ);

☑️ через портал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;

☑️ через портал Дія (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);

☑️ у центрах надання адміністративних послуг;

☑️ через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.

Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких можна знайти тут: https://czo.gov.ua/ca-registry

Джерело: Міністерство соціальної політики України