До уваги роботодавців: електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який забезпечує зручну можливість отримання документів і відомостей про найманих працівників.
З часу заснування порталу електронних послуг Фонду постійно модернізується та вдосконалюється. Серед останніх новацій кабінету страхувальника – сервіс “Електронний лікарняний”, який відповідно до Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 328 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 року № 323), передбачає автоматизацію процесів оформлення лікарняного листка.
Запровадження е-лікарняних:
- спрощує оформлення тимчасової непрацездатності;
- скорочує час від оформлення до нарахування допомоги;
- унеможливлює зловживання під час обігу листків непрацездатності;
- мінімізує застосування штрафних санкцій через імовірні помилки в оформленні листків непрацездатності.
В особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України роботодавець має доступ до інформації щодо електронних листків непрацездатності по співробітниках, які працюють за основним місцем роботи, зокрема, номер лікарняного, дата його відкриття, закриття. Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів, зокрема, щодо тривалості страхового стажу працівників, формує заяву-розрахунок та здійснює виплату.
Електронний лікарняний формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність.
Звертаємо увагу:
У червні п. р. розпочався перехідний період запровадження електронних листків непрацездатності, який триватиме до кінця серпня 2021 року. Протягом цього часу громадяни мають можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності.