k2FtbBdWr1

ІНФОРМАЦІЯ про розгляд звернень громадян,що надійшли на «Гарячу лінію «112» за період 01.01.2022 до 31.03.2022

За період з 01.01.2022 по 31.03.2022 до Львівської районної державної адміністрації скеровано 77 звернень громадян, які звернулись на «Гарячу лінію «112».

Здебільшого громадяни звертаються з питань соціального захисту населення (47 звернень, що становить 61,04%), з питань, що стосуються дорожнього покриття (26 звернень, що становить 33, 77%) та інших питань (4 звернення, що становить 5,19%).

На Львівщині працює чат-бот у додатку «Телеграм» під назвою «Гаряча лінія Львівської області», в якому передбачено оперативне надання інформації як мешканцям області, так і внутрішньо переміщеним особам з найбільших актуальних тематик в умовах воєнного стану.

Зокрема, в чат-боті є такі розділи:

  1. Вступ до війська ( інформація про тероборону та як допомогти захисникам)
  2. Евакуація (з підрозділами «Допомога з поселенням», «Виїзд у Польщу»)
  3. Транспорт
  4. Електропостачання
  5. Комунальне господарство
  6. Укриття – місто та область.

Для прикладу: якщо ви обираєте розділ «Транспорт», то одразу ж тримаєте інформацію як курсує транспорт на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, у зв’язку з чим можливі коригування роботи транспорту, а також контактні номери телефону для отримання інформації.

Або ж у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо.

Приєднатися до чат-боту можна за посиланням у Телеграмі – https://t.me/lodahotline_bot  та у Вайбері – https://chats.viber.com/lodahotline_bot

Також нагадуємо, що для отримання інформації можна телефонувати за коротким номером 112 – якщо ви перебуваєте на території Львівської області, якщо на території інших областей – 032 259 60 31.