Це – як додатковий шар захисту ваших сторінок у соціальних мережах, месенджерах, електронній пошті тощо. Оскільки навіть, якщо хтось дізнається ваш пароль, він не зможе увійти до облікового запису без додаткового підтвердження.
З використанням багатофакторної автентифікації під час здійснення входу у ваш акаунт, окрім стандартного логіну та пароля, також необхідно вводити додатковий код, який буде надіслано на ваш смартфон, адресу електронної пошти або у відповідний застосунок. Такий код потрібно вводити в тих випадках, коли вхід до вашого акаунту буде здійснюватися з невідомого браузера або мобільного пристрою. Але важливо обрати найбільш надійний спосіб налаштування багатофакторної автентифікації з усіх можливих, їх є кілька:
перший спосіб (менш безпечний) – отримання коду підтвердження через SMS або повідомлення в месенджерах. Він є менш безпечний через можливість перехоплення зловмисниками таких повідомлень.
другий спосіб (більш безпечний) – використання спеціальних застосунків, таких як: “Authy”, “Google Authenticator”, “Microsoft Authenticator”. Вони генерують одноразові коди, які змінюються кожні 30 секунд, унеможливлюючи їх перехоплення. Зазначені застосунки дають змогу додавати кілька облікових записів з різних сервісів, таких як: “Google”, “Facebook”, “Dropbox” та інші, які підтримують багатофакторну автентифікацію.
Також важливо налаштувати сповіщення про здійснення підозрілого входу у ваш обліковий запис. Багато платформ пропонують цю функцію, сповіщаючи вас, коли хтось намагається увійти до вашого облікового запису з незнайомого пристрою.
Не ризикуйте безпекою вашого облікового запису.
Використовуйте багатофакторну автентифікацію, щоб забезпечити його максимальний захист!
Більше інформації про налаштування багатофакторної автентифікації читайте на сайті НБУ та Держспецзв’язку