Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання, перенавантаження), тому рекомендовано мати при собі SIM-карти інших операторів із поповненим рахунком.
Українські оператори Vodafone, Київстар і lifecell дозволяють перемикатися між мережами, щоб залишатися на зв’язку.
Щоб під’єднатися до мережі іншого оператора, треба:
• відключити автовибір мережі;
• знайти й вибрати доступну мережу;
• якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
• перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. Періодично намагайтеся повернутися до мережі свого оператора, обмежте споживання мобільного інтернету до мінімуму:
• використовуйте мережі Wi-Fi, якщо є така можливість;
• за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;
• віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;
• скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;
• встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;
• вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах;
• завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці;
• заздалегідь встановіть на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв’язок, якщо зникне мережа;
• домовтесь про використання одного додатку із знайомими, щоб бути на зв’язку.