k2FtbBdWr1

Порядок впорядкування справ з кадрових питань (особового складу)

Накази   (до архіву передаються накази,  строк зберігання яких 75 років)Накази з особового складу, накази про відпустки без збереження заробітної плати, накази про відрядження – формуються в окремі справи, тому що строки зберігання у всіх різні  (накази про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням зберігаються 5 років). Усі накази усередині справи повинні починатися з № 1 (з січня) по останній (грудень). Підшивати тільки оригінали наказів. Перевірити: нумерацію наказів; підписи керівника та печатки установи на наказах; наявність ксерокопій та чернеток, які вилучаються із справ.
Особові картки звільнених робітниківФормуються по року звільнення робітника, а у справі – за абеткою. Якщо на підприємстві працюють держслужбовці, то при звільненні – формується особова справа кожного робітника окремо (до справи входять: особова картка ф.Т-2, особистий аркуш, копії наказів про прийняття, звільнення, переміщення за посадами, декларації про доходи по роках, копії паспорта, дипломів, свідоцтв та інших документів). При звільненні керівника підприємства – формувати його особисту справу. (підписувати так: Особова справа звільненого директора Іванова Олександра Петровича; на справі ставиться дата прийняття та звільнення, наприклад: 13.08.2008 – 16.07.2010).
Особові рахунки з нарахування заробітної платиФормуються по роках, усередині справи – за абеткою або за табельними номерами. Якщо за табельними номерами – обов’язково наявність книги реєстрації номерів. При відсутності особових рахунків – підшивати відомості нарахування заробітної плати (за січень – грудень).
Акти нещасних випадків на підприємствіФормуються по роках, усередині справи – по даті.
Формування справи– папку вивернути чистим боком, не розрізати, а складувати; – 4 проколи; – будь – якими нитками; – якщо текст розгорнуто – підшивати за верхній край аркуша; – якщо аркуш великий – завернути до розміру А4; – аркуші у справі вирівнювати по нижньому правому краю; – справа підшивається за рік, якщо справа за декілька років – розділити.
Обкладинка справи– назву писати під трафарет чорною пастою звичайним почерком без скорочень: не приклеювати на обкладинку справи аркуш з назвою, роздрукований на комп’ютері (з часом текст витирається, аркуш може відірватися); – вгорі – назва підприємства; – посередині – назва справи; – Справа № (№ ставиться після затвердження опису (олівцем); – дата справи: якщо накази або протоколи – дата першого та останнього пишеться повністю (наприклад: 12 січня – 13 грудня 2009 року),              якщо звіти – писати тільки рік (наприклад: 2009 рік); якщо документ усередині помісячний (але справа за рік), то дату ставити так:                    січень – грудень 2009 року; – якщо справа поділяється на декілька частин, то на обкладинці вказувати  № тому; – внизу:                          На…..аркушах                                        Зберігати постійно