Згідно з дорученням Офісу Президенту України, сьогодні у Львівській області розпочав роботу цілодобовий колцентр, який надаватиме відповіді на запитання щодо вакцинації від COVID-19, адреси та контакти пунктів щеплень та центрів вакцинації населення.
Такий колцентр запрацював на базі «Гарячої лінії області» за телефоном 112 Єдиної служби допомоги населенню.
«Новий формат роботи лінії 112 є дуже на часі, адже до обласного колцентру на тему вакцинації жителі області зверталися і звертаються повсякчас. Зараз ми підвищуємо якість надання послуг у цьому напрямі та робимо все можливе, аби допомогти кожному отримати всю повноту інформації, вирішити важливі питання, почути та навіть разом втілити ініціативи», – зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький.
Попередньо працівники колцентру спільно з Департаментом охорони здоров’я Львівської ОДА напрацювали спеціальний список питань та відповідей на можливі запитання про вакцинацію в області.
Як повідомив також очільник області, гаряча лінія працюватиме у двох режимах:
- запитання, які потребуватимуть короткої інформаційної відповіді, закриватимуть усно;
- проблеми ковідної тематики, які потребують подальших кроків та вирішення, реєструватимуть як звернення громадян і, відповідно, скеровуватимуть для вирішення у відповідні підрозділи та інстанції.