З метою розгляду і обговорення стану організації та результатів роботи органів державної влади, визначення узгоджених дій і прийняття обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на реалізацію єдиної державної політики та виконання завдань, проведено апаратну нараду.
Відповідно до порядку денного обговорено питання щодо: процесу передачі реєстраційних справ стосовно нерухомості та бізнесу; особливості організації документообігу в райдержадміністрації, зокрема роботи в системі електронного документообігу Megapolis. Також заслухано інформацію керівників структурних підрозділів щодо поточної роботи та планів на наступний місяць.
Наголошено на питанні дотримання вимог регламенту роботи райдержадміністрації.
За результатами наради дано відповідні доручення.
Провела апаратну нараду голова Львівської РДА Христина Замула.
Ще більше новин:
Велике будівництво: у селі Підберізці завершено реконструкцію та будівництво НВК (перша черга)
Запис на чергу ОНЛАЙН для отримання послуг в Центрах обслуговування платників ДПІ Головного управлін...
Відбувся автопробіг "Галицький пазл - 2021"
Податківці проводять тренінги для платників податків
18 учасників Львова виграли мікрогранти за програмою «єРобота»
В Україні стартує інформаційна кампанія «ПРИДИВИСЬ»