Як представники бізнесу, власники великих компаній впроваджують цінності у власні дітища говорили сьогодні в межах ювілейного XX Міжнародного економічного форуму.
На цю тему з присутніми поділився засновник корпорації Біосфера, Charisma Fashion Group Андрій Здесенко.
«У нас декілька цінностей, їх небагато, приблизно 6. І вони «зашиті» в ДНК компанії через кейси, які ми демонструємо. Постійно на різних рівнях розказуємо та показуємо співробітникам. До прикладу «take a chance» – що це таке, що воно означає і які прояви в компанії були. І це пронизується не через мертві чи красиві букви в календарі чи щоденнику, це постійна мова, якою ми говоримо з точки зору проявів. До прикладу, якщо це нові прориви, то чи це дійсно «innovate» чи це справді крок вперед, чи імітація»,- розповів Андрій Здесенко.
За його словами, ця так звана «внутрішня корпоративна мова» зашита в ДНК компанії дозволяє на різних рівнях менеджменту звіряти корпоративну культуру, її прояви, і результативність/
«Розвиток, ріст, підприємництво, досягати і відмічати досягнення, бути не функціонерами, а лідерами – це все має бути зашите в розмови, кейси, риторику і заохочуватися компанією на всіх рівнях. Тоді коли цей багатоярусний пиріг пронизаний цінностями, це працює», – наголосив Андрій Здесенко.