Складники освітнього процесу — освітнє середовище, педагогічна діяльність, система оцінювання учнів, управлінська діяльність — безпосередньо впливають на результати навчання учнів.
На якість освітньої діяльності, а отже й на якість освіти, впливають особливості закладу освіти: тип, умови діяльності, фінансування, розміщення, контингент учнів тощо.
Щоб забезпечити якість освіти та освітньої діяльності у школі, потрібно системно впливати на всі компоненти й чинники — тобто розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, яка має ґрунтуватися на засадах академічної доброчесності.
У розбудові внутрішньої системи забезпечення якості слід спиратися на такі принципи:
Дитиноцентризм.
Забезпечення рівного доступу до освіти.
Автономія закладу освіти.
Цілісність системи управління якістю.
Постійне вдосконалення.
Вплив зовнішніх чинників.
Гнучкість і адаптивність.
Якісна освіта – крок до Перемоги!