Якщо ви потрапили у складну життєву ситуацію і маєте проблеми із сплатою житлово-комунальних послуг, можна скористатися програмою субсидій.
Звертаємо увагу, що зараз діє спрощений механізм звернення за житловою субсидією, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.
Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі
інформації, яка наявна в офіційних реєстрах.
Подати спрощене звернення для призначення субсидії (або заяву та декларацію, якщо ви вирішили подати повний пакет документів) можна:
поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ);
через портал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;
через портал Дія (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);
у центрах надання адміністративних послуг;
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких можна знайти тут: https://czo.gov.ua/ca-registry
Джерело: Міністерство соціальної політики України