Міжнародна консалтингова компанія ILF Consulting Engineers працює над техніко-економічним обґрунтуванням будівництва нової дороги Краковець — Броди — Рівне. На сьогодні документ на завершальній стадії.
Про це йшлося сьогодні під час робочої наради на пункті пропуску “Краковець – Корчова” щодо будівництва нової концесійної дороги.
Участь у нараді взяли директор департаменту дорожнього господарства ЛОДА Орест Шуліковський, керівник служби автомобільних доріг Олег Береза, радник Прем’єр-Міністра України Тарас Сиротинський, представники компаній ILF та “Автомагістраль – Південь”.
“Якщо наразі дорога з Рівного до Краківця займає близько 4 годин, то нова може становити менше ніж 2,5 години. Протяжність нової дороги від Краковця до Львова становитиме майже 85 кілометрів. Цей інвестпроект є одним з пріоритетних для регіону і держави в цілому. Будівництво цієї дороги пришвидшить інтеграцію транспортної системи України до загальної європейської. Після затвердження техніко-економічного обгрунтування буде відбуватися сам процес проектування нової концесійної дороги. Окрім цього домовилися провести розширену робочу нараду з представниками державної прикордонної служби щодо розбудови пункту пропуску Краковець в частині будівництва нової концесійної дороги і в частині будівництва інфраструктурних об’єктів на території пункту пропуску”, – прокоментував заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
Також він наголосив, згідно із законодавством про концесію платна дорога повинна мати безоплатну альтернативу.
“Такою альтернативою буде існуюча дорога Київ – Чоп та Львів – Краковець, яка і буде залишатися безоплатною для водіїв. Щодо самого інвестора, який буде будувати дорогу та вартості як будівництва, так і проїзду буде відомо після завершення ТЕО і аналізу будівництва додаткових об’єктів”, – зазначив Юрій Бучко.
Нагадаємо, що ця дорога є частиною Стратегії розвитку області до 2027 року, яку представив у межах робочої поїздки на Львівщину Президент України Володимир Зеленський. Це буде перша в Україні концесійна дорога.