На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Львівською районною державною (військовою) адміністрацією здійснюється робота із розгляду звернень громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Організація розгляду звернень громадян у Львівській районній військовій адміністрації, в тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на відділ документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату районної державної адміністрації відповідно до розпорядження голови Львівської районної державної адміністрації від 10 березня 2021 року №2/02-08/21 «Про затвердження регламенту Львівської районної державної адміністрації», розпорядження голови Львівської районної державної адміністрації №18/02-08/21 від 26 березня 2021 року «Про затвердження Положення про відділ документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату Львівської районної державної адміністрації», розпорядження голови №92/02-08/21 від 02 червня 2021 року «Про організацію роботи із зверненнями громадян в Львівській районній державній адміністрації Львівської області», посадових інструкцій працівників.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» забезпечується обробка та розгляд звернень, які надійшли на урядову «гарячу лінію» та Гарячу лінію області «112».
Керівництвом Львівської районної державної (військової) адміністрації здійснювалися особисті прийоми громадян, в тому числі виїзні прийоми згідно затверджених графіків розпорядженням голови Львівської районної державної адміністрації №92/02-08/21 від 02 червня 2021 року «Про організацію роботи із зверненнями громадян в Львівській районній державній адміністрації Львівської області».
Інформація про особисті прийоми громадян розміщена на офіційному веб-сайті Львівської районної військової адміністрації та соціальній мережі Facebook.
З метою забезпечення конституційних прав громадян на звернення, для вирішення найбільш наболілих питань, які виникли внаслідок збройної агресії російської федерації, керівництвом адміністрації було здійснено особисті виїзні прийоми у територіальних громадах району.
Протягом звітного періоду на адресу Львівської районної військової адміністрації надійшло 2135 звернень, що на 387 звернення більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (1748 звернень), а саме:
- 1134 звернень отриманих через телефон Урядової гарячої лінії;
- 910 звернень надійшло через телефон Гарячої лінії «112»;
- 86 письмових звернень громадян;
- 5 усних звернення.
У 2023 році на адресу Львівської районної військової адміністрації надійшло 87 письмових звернень, 5 усних (особистий прийом громадян), що на 6 звернень менше у порівнянні з минулим роком (97). 19 звернень колективних. За результатами розгляду звернень 26 – вирішено позитивно, 51 – дано роз’яснення, 14 – скеровано за належністю.
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:
- комунального господарства – 13 звернень;
- житлової політики – 13 звернень;
- аграрної політики та земельних відносин – 11 звернень;
- соціального захисту – 8;
- сімейної та гендерної політики – 7;
– інші – 26.
У зв’язку із російською агресією більша частина звернень отриманих через телефони гарячих ліній від внутрішньо переміщених осіб із територій, де велися та ведуться бойові дії. Дані звернення здебільшого стосувались призначення статусу внутрішньо переміщеної особи, проблем із документами, встановлення виплати соціальної допомоги таким особам та забезпечення житлом.
Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, учасників АТО, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту.