k2FtbBdWr1

Про порядок листування з ДПС через Електронний кабінет

Днями начальник Кам’янка-Бузької ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області Тарас Печора провів з відвідувачами Центру обслуговування платників тренінг з питань надання адміністративних послуг через Електронний кабінет.

Серед іншого, платники податків дізналися як надіслати лист або запит до відповідного органу ДПС в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.

Посадовець, насамперед, звернув увагу, що робота в приватній частині Електронного кабінету здійснюється із використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого в будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Також відмітив, що протягом одного робочого дня після надсилання електронного листа   до органу ДПС, автора такого листа  повідомлять про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого направлено даний запит. Відомості щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, а відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Разом з тим наголосив, що відповідь на звернення, лист або запит надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену в зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

В ході навчання Тарас Печора  надав практичну допомогу з питань надсилання електронного листа через Електронний кабінет а також розповів про переваги використання електронних сервісів ДПС громадянами.