Часто виникають питання куди звертатись по довідку про підтвердження робочого стажу та розміру заробітної платні в реорганізованій чи ліквідованій установі (підприємстві)?
У першу чергу необхідно визначити, чи підприємство (установа, організація), де працювала людина реорганізовано чи ліквідовано.
У разі, якщо:
– підприємство реорганізовано – необхідно звертатись до правонаступника;
– підприємство ліквідовано – до архівного відділу міської ради або райдержадміністрації, трудового архіву або приватного архіву у тому місті, де знаходилось підприємство.
Виконання запитів громадян Державними архівами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» (ст. 18, 35), Правил роботи архівних установ, затверджених наказом Мін’юсту від 08.04.2013 № 656/5, зареєстрованим у Мін’юсті 10.04.2013 за № 584/23116, Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), затвердженого наказом Мін’юсту від 02.03.2015 № 295/5.
Довідкова інформація щодо місця зберігання документів певних ліквідованих установ, (підприємств), які перебувають у фондах Державного архіву Львівської області, архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад або організацій-правонаступників міститься на сайті державного архіву в рубриці.
Який термін виконання запиту в державному архіві?
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються Державним архівом Київської області протягом місяця.
У якій формі надається відповідь державного архіву на запит і як її можна отримати?
У залежності від результатів пошуку державний архів надає архівну довідку (витяг, копію) або відповідь про відсутність запитуваної інформації у відповідних документах. Також надається відповідь з рекомендацією звернутися за місцем, де затребувана інформація може зберігатися.