Можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота. Про це повідомили у “Львівобленерго”.

У компанії звертають увагу на те, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці “Львівобленерго” змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
 У чат-ботах користувачі можуть:
  • подавати показники;
  • отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
  • переглянути нарахування;
  • дистанційно замовити послуги:
  • коригування неправильного показника,
  • зміну власника рахунку,
  • встановлення зонного лічильника,
  • заміну неробочого лічильника.
У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
 Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці.