Можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота. Про це повідомили у “Львівобленерго”.
У компанії звертають увагу на те, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці “Львівобленерго” змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
У чат-ботах користувачі можуть:
- подавати показники;
- отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
- переглянути нарахування;
- дистанційно замовити послуги:
- коригування неправильного показника,
- зміну власника рахунку,
- встановлення зонного лічильника,
- заміну неробочого лічильника.
У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці.
Ще більше новин:
«Рівень середньої освіти - один із наріжних каменів безпеки України», - Олег Паска під час освітньої...
Вчора в області провакцинували 6812 осіб, з них 1841 - у центрах вакцинації
На Личакові вшанували пам’ять композитора Володимира Івасюка
Вчора в області провакцинували 6169 осіб , з них 1520 - у центрах вакцинації
17 громад Львівської агломерації планують спільний розвиток
Кабмін: пенсіонери віком 70+ отримають у 2022 році щомісячні доплати до пенсії