Можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота. Про це повідомили у “Львівобленерго”.
У компанії звертають увагу на те, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці “Львівобленерго” змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
У чат-ботах користувачі можуть:
- подавати показники;
- отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
- переглянути нарахування;
- дистанційно замовити послуги:
- коригування неправильного показника,
- зміну власника рахунку,
- встановлення зонного лічильника,
- заміну неробочого лічильника.
У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці.
Ще більше новин:
Пам’ятка для населення: що робити у разі виникнення біологічної небезпеки
На Львівщині зафіксовано 50 нових випадків захворювання на коронавірус
25 лютого відбудеться аукціон з приватизації майна Вузлівського спиртзаводу
Департамент освіти скерує у Міністерство пропозиції щодо внесення змін в умови вступу у заклади вищо...
Культурні діячі Львівщини отримали державні нагороди
У Трускавці обстежили на вірусні гепатити 160 осіб