Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:
- ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;
- підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача(acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація» обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);
- звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів, у разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону.
- ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів.
Ще більше новин:
ДПС нагадує про наближення терміну запровадження Загального стандарту звітності CRS
Розширено перелік професій та спеціальностей, здобути які можна безкоштовно
Стартує конкурс інвестиційних проєктів для представників малого бізнесу
Інформація щодо стану вакцинації
Відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту інформує
Щодо податкової знижки за користування іпотечним житловим кредитом