Перехідний період, який дозволяв використовувати паперові декларації, завершується..
Детальну інструкцію з користування порталом можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3PDn7jC/
Цифровий механізм дозволить позбутись паперів і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці.
Отже, процедура ввезення та обліку гуманітарки стане зручнішою та прозорішою для всіх: держави, фондів і волонтерів, організацій, які отримують допомогу.
Водночас нагадаємо, що до 1 квітня ще діє перехідний період, за яким отримувачі гуманітарної допомоги можуть обирати один із двох варіантів її завезення та обліку – паперовий або цифровий.
З моменту запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі уже сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисяч декларацій.