До повноважень відділу документообігу, розгляду звернень громадян та контролю належить реєстрація запитів на отримання публічної інформації. За період з 01.01.2022 по 31.12.2022 здійснено реєстрацію 40 запитів на інформацію.
31 з яких надійшли електронною поштою, 9 – поштою. Здебільшого запити на отримання публічної інформації надсилають громадяни – 29 , представники засобів масової інформації – 6, від органів виконавчої влади, як до розпорядників інформації – 3, від юридичних осіб – 2. За результатами розгляду запитів на інформацію 36 запитів задоволено в розгляді та надано відповідь, 1 запит надано роз’яснення та відмовлено у надані відповіді та 1 запит скеровано за належністю до розпорядника інформації.
Здебільшого громадяни звертаються з метою отримання архівних копій документів, документів, що стосуються роботи установи.