Можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота. Про це повідомили у “Львівобленерго”.
У компанії звертають увагу на те, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці “Львівобленерго” змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
У чат-ботах користувачі можуть:
- подавати показники;
- отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
- переглянути нарахування;
- дистанційно замовити послуги:
- коригування неправильного показника,
- зміну власника рахунку,
- встановлення зонного лічильника,
- заміну неробочого лічильника.
У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці.
Ще більше новин:
На 22% зросли надходження податку на доходи фізичних осіб до обласного бюджету
Львівський п’ятиборець Юрій Ковальчук виборов золото чемпіонату світу
Питання соціального забезпечення ВПО порушили в межах зустрічі з гуманітарними німецько-ізраїльським...
Фінансування з обласного бюджету: звіт за тиждень
Сьогодні, 25 червня, відзначають Всесвітній день вітиліго
Вчора в області провакцинували 4174 особи, з них 3185 - у центрах вакцинації