«Львівобленерго» інформує своїх побутових клієнтів про необхідність встановити окремий додатковий облік електроенергії, якщо вони використовують електроенергію на непобутові потреби. Інформування відбувається SMS-розсилкою та за допомогою Viber або Telegram чат-ботів.

Так, у випадках, коли електрична енергія, яка використовується на об’єкті побутового споживача (квартира, будинок, гараж тощо) на непобутові потреби, зокрема для підприємницької, господарської та незалежної професійної діяльності, надання платних послуг, здійснення нотаріальної діяльності, діяльності дата-центрів, центрів обробки даних, діяльності зі створення віртуальних активів (майнінгу) тощо – повинна обліковуватись окремо та оплачуватися за відповідними тарифами (цінами) для непобутових споживачів. Це передбачено п.2.3.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), а також п 5.1.20. Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Коли працівники «Львівобленерго» виявляють факти споживання побутовим споживачем електричної енергії на непобутові потреби, складають акт про порушення ПРРЕЕ. Якщо побутовий споживач не усуне виявлене порушення у місячний строк, постачання електричної енергії такому споживачу припиняється. Відтак, у випадку використання побутовим споживачем електроенергії на непобутові потреби, слід невідкладно подати в Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) за адресою: м.Львів, вул.Сяйво,10 або районне відділення ЦОК необхідні документи. Важливо: Центр обслуговування клієнтів працює за попереднім записом на сайті, допомога із записом в електронну чергу можна отримати в кол-центрі: 0-800-30-15-68 (безкоштовно) або 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора).