Іноді в особистому кабінеті медичних інформаційних систем можна побачити записи про візити до лікаря, які насправді не відбувалися. Міністерство охорони здоров’я України інформує, що робити, якщо ви виявили таку невідповідність?
☛ Якщо є можливість, зверніться до лікаря, який вніс цей запис у вашу електронну медичну картку, щоб з’ясувати причину. Це може бути помилка, адже людський фактор ніхто не скасовував. Ввічливо попросіть видалити інформацію про недостовірний візит.
☛ Якщо не вдається сконтактуватися з лікарем, зверніться до керівництва медичного закладу, де зафіксовано візит.
☛ Якщо ви помічаєте регулярні недостовірні візити з одного й того ж закладу, це може свідчити про зловживання. У такому разі подайте скаргу до @nszu.ukr за номером 16-77 або за посиланням: https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam.
Кожна скарга ретельно перевіряється, і у разі порушення НСЗУ реагує відповідно.