Якщо ви вагаєтесь, чи оформлювати субсидію, бо боїтесь зіштовхнутися з бюрократичними перепонами, то нагадуємо: наразі діє спрощений механізм звернення, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.

Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації з офіційних реєстрів.

Подати спрощене звернення для призначення субсидії можна:

поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ) http://bit.ly/4hvMdgN;

через портал електронних послуг http://bit.ly/48D1h8c (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;

через портал Дія http://bit.ly/4dzXl95 (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);

у центрах надання адміністративних послуг;

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.

Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів http://bit.ly/3UGQQKO