Якщо ви вагаєтесь, чи оформлювати субсидію, бо боїтесь зіштовхнутися з бюрократичними перепонами, то нагадуємо: наразі діє спрощений механізм звернення, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.
Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації з офіційних реєстрів.
Подати спрощене звернення для призначення субсидії можна:
поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ) http://bit.ly/4hvMdgN;
через портал електронних послуг http://bit.ly/48D1h8c (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;
через портал Дія http://bit.ly/4dzXl95 (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);
у центрах надання адміністративних послуг;
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів http://bit.ly/3UGQQKO