Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть подати до 11 червня 2021 року документи для отримання субвенції з державного бюджету на створення служб підтримки осіб, постраждалих від домашнього насильства.

Порядок та умови надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 № 398.

Загалом на розширення мережі спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб у державному бюджеті передбачено 274,2 млн гривень.

За рахунок субвенції можуть бути створені наступні види спеціалізованих служб підтримки постраждалих від домашнього насильства та насильства за ознакою статі:

  • притулки,
  • денні центри (з кризовими кімнатами для цілодобового перебування або без кризових кімнат),
  • консультативні служби.

Також передбачено придбання автомобілів для мобільних бригад, які створені при притулках.

Види спеціалізованих служб підтримки, на які передбачено надання субвенції з державного бюджету, перелік необхідних документів з метою своєчасного подання заявок тощо, обговорили під час онлайн-наради з територіальними громадами, яка відбулась у департаменті соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації.

Нагадаємо, уже офіційно відчинило свої двері відділення з надання притулку для жінок та дітей, які постраждали від домашнього насильства, Центру соціально-психологічної допомоги у Львівській області (м. Трускавець).

Крім того, станом на сьогодні, в області діють такі заклади, де особи, які постраждали від домашнього насильства, можуть отримати тимчасовий притулок: Центр соціально-психологічної допомоги Львівської області, 2 соціальні квартири громадської організації «Центр «Жіночі перспективи», Притулок для жінок з дітьми, які постраждали від домашнього насильства БФ «Назарет», Соціальний готель управління соцзахисту департаменту гуманітарної політики Львівської міськради.