Сьогодні, 19 квітня, голова Львівської РВА Христина Замула взяла участь у консультаціях із зацікавленими сторонами щодо проекту ремонту дороги М-09 на ділянці Львів-Рава-Руська.
Ця дорога є однією з найважливіших автотранспортних магістралей України, яка забезпечує транспортний зв’язок у напрямку «захід – схід» із виходом на міжнародні дороги М-06 Київ – Чоп та М-30 Стрий – Ізварине, і сполучає Україну з Польщею через МАПП «Рава-Руська – Гребенне», а далі – з портами Балтійського моря.
Через теперішню ситуацію в країні виникла необхідність розширити дорогу
Останнім часом на ділянці під’їзду до пункту пропуску «Рава-Руська – Гребенне» утворюються черги великовагового автотранспорту довжиною до 15 – 20 км і більше.
Зважаючи на те, що наявна дорога має параметри ІІ категорії із двома смугами руху, окрім ділянки безпосереднього під’їзду до митниці довжиною 1,1 км з параметрами І-б категорії, стоянка важкого автотранспорту здійснюється на правій смузі проїзної частини за напрямком до кордону, що суттєво ускладнює двосторонній рух по іншій смузі, погіршує безпеку руху, а інколи призводить до фактичного блокування руху автотранспорту.
Торік вдалося побудувати майданчик для відстою великовагового транспорту на узбіччі автомобільної дороги, однак це не вирішує проблеми повністю.
Тому нам допомагають західні партнери, і разом ми активно розробляємо проєкт для капітального ремонту цієї дороги.
Отож, під час капітального ремонту дороги:
– влаштуємо додаткову смугу руху із зміною напрямків поза межами населених пунктів;
– у межах населених пунктів влаштуємо дощову каналізацію, тротуари, освітлення, зупинки громадського транспорту;
– устелимо нове асфальтобетонне покриття з попереднім укріпленням основи;
– облаштуємо узбіччя;
– зробимо ремонт усіх штучних споруд;
– здійснимо заходи для організації дорожнього руху.
Варто зазначити, на ділянці Львів – Жовква, де інтенсивність руху сягає 19 тис. авто/добу, тому плануємо влаштувати острівець безпеки із бар’єрним огородженням для розмежування зустрічних потоків.
Таке проєктне рішення підвищить рівень зручності та безпеки дорожнього руху.
Також, за результатами додаткових консультацій із зацікавленими сторонами запропонуємо рішення для:
– потреби та можливості розвитку велосипедної інфраструктури по маршруту дороги М-09;
– зелених насаджень вздовж дороги;
– паркувальних майданчиків, зон відпочинку та відстійників для вантажного транспорту перед кордоном України;
– заходів щодо зменшення шумових впливів в межах населених пунктів, що знаходяться вздовж проектної дороги;
– ризиків безпеки дорожнього руху та заходів щодо помʼякшення впливів, зокрема – проектних рішень щодо пішохідної інфраструктури, безпечної доступності соціальних об’єктів, облаштування зупинок громадського транспорту – з урахуванням рекомендацій попереднього аудиту безпеки дорожнього руху;
– заходів задля зменшення ризиків тимчасового економічного переміщення, рішення щодо доступу до житлових будинків, комерційних об’єктів та сільськогосподарських земель (очисники для с\г машин перед виїздом на трасу), доступність громадських пасовищ;
– визначення місць для дозволеної торгівлі місцевих мешканців надлишками вирощеної с\г продукції (вздовж траси у межах населених пунктів) задля безпеки та сприяння можливості отримувати прибуток місцевим мешканцям.
Розробку проектної документації планується завершити вже цієї весни.