k2FtbBdWr1

Під час вимкнення світла може зникати мобільний інтернет і навіть зв’язок

Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання, перенавантаження), тому рекомендовано мати при собі SIM-карти інших операторів із поповненим рахунком.

Українські оператори Vodafone, Київстар і lifecell дозволяють перемикатися між мережами, щоб залишатися на зв’язку.

Щоб під’єднатися до мережі іншого оператора, треба:

• відключити автовибір мережі;

• знайти й вибрати доступну мережу;

• якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;

• перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. Періодично намагайтеся повернутися до мережі свого оператора, обмежте споживання мобільного інтернету до мінімуму:

• використовуйте мережі Wi-Fi, якщо є така можливість;

• за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;

• віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;

• скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;

• встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

• вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах;

• завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці;

• заздалегідь встановіть на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв’язок, якщо зникне мережа;

• домовтесь про використання одного додатку із знайомими, щоб бути на зв’язку.