Сьогодні, 25 травня, відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з керівниками райдержадміністрацій.
Серед розглянутих питань – стан передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу до новостворених РДА.
Як розповіла в.о. начальника відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Ганна Гнатів, у зв’язку з прийняттям постанови ВРУ від 17 липня 2020 року № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів», з урахуванням особливостей законодавства у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу, завершення адміністративно-територіальної реформи, сьогодні є нагальна необхідність в передачі реєстраційних справ у цій сфері до новостворених РДА.
«Там, де немає державного реєстратора, повинна бути особа, яка відповідальна за зберігання реєстраційних справ», – зазначила Ганна Гнатів та окреслила алгоритм такої передачі.
Своєю чергою Андрій Годик наголосив керівникам РДА: «Від якості нашої роботи залежатиме наскільки ефективно громадяни зможуть скористатись правом на здійснення державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб і т.д. А це забезпечить реалізацію конституційних прав громадянами та здійснення своєї господарської діяльності підприємствами».
Також розглянули питання дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері.
«У січні-квітні маємо непогану ситуацію з надходження податків і зборів. Робота по мобілізації податків і зборів – це можливість покращити стан фінансування бюджету і перекрити дефіцит по заробітній платі», – зазначив керівник департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків.
Відтак, доручено посилити роботу у напрямку заходів зі зменшення дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері.