k2FtbBdWr1

Розпочинаємо знайомити громадян з роботою ЦНАП Львівського району

1 березня 2021 року розпочав свою роботу відділ «Центр надання адміністративних послуг» Пустомитівської міської ради.

Сьогодні ЦНАП надає 319 вид послуг, відповідно до рішення Пустомитівської міської ради № 2229 від 25.07.2023 р. «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Пустомитівської міської ради Львівського району.

Це послуги:

– виконавчого комітету м/р;

– відділу капітального будівництва, ЖКГ, благоустрою та екології; відділу архітектури, містобудування та земельних відносин; головного управління Держгеокадастру у Львівській області; управління соціального захисту населення Львівської РДА; головного управління Держспродспоживслужби у Львівській області;

– послуги ДРАЦ;

– послуги ДІАМ;

– ветеранські послуги.

За І квартал 2024 ріку адміністраторами відділу надано 2792 послуг, суб’єктом надання яких є міська рада 2295.

З реєстрації місця проживання всього 1240, в тому числі видача: витягу з реєстру територіальної громади – 568;

послуг соціального характеру – 402;

послуги пов’язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 485;

послуги пов’язані з державною реєстрацією бізнесу – 117;

послуги Державного земельного кадастру – 82;

послуги з реєстрації актів цивільного стану – 74;

послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 14.

Відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» надання адміністративних послуг або виконання окремих завдань адміністратора, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, здійснює староста та утворено 2 ВРМ відповідно до рішення міської ради від 25.07.2023 №2231, щоб максимально наблизити послуги до жителів громади:

Семенівський старостинський округ – 413 адмінпослуг;

Містківський старостинський округ – 161 адмінпослуга.

Для зручності суб’єктів звернень у приміщенні міської ради встановлено термінал для готівкової оплати послуг. В базу терміналу внесено дохідні рахунки Пустомитіської територіальної громади і проведення оплати відбувається дуже просто. Крім оплати послуг ЦНАПу, у терміналі можна поповнити рахунок мобільних телефонів всіх українських операторів та здійснити оплату комунальних та інших платежів.

У Центрі використовують технологію Дія.QR – для шерингу документів в Дії. Це дозволяє більше не ксерити свій паспорт-книжечку чи ID-картку, а просто відсканувати розміщений QR-код у вашому ЦНАПі та поділитися копією цифрового документа через застосунок Дія, щоб отримати необхідні послуги.

Облаштовано робоче місце для самообслуговування. Відтепер кожен відвідувач може самостійно скористатися Інтернет-мережею, зайти у свою електронну поштову скриньку, роздрукувати документ та скористатись Єдиним порталом державних послуг «Дія» (https://diia.gov.ua/), де надаються різноманітні електронні послуги.

У відділі ЦНАП Пустомитівської міської ради працює сервіс для людей з вадами слуху Люди з частковою або повною нездатністю чути є членами суспільства і мають потребу в отриманні різних адміністративних послуг. Між Пустомитівською міською радою підписаний договір про співпрацю з Громадською організацією «Всеукраїнська організація осіб з інвалідністю зі слуху «Українське товариство глухих».

Сервіс УТОГ – це система відеозв’язку з перекладачем жестової мови для забезпечення комунікації з особами, які мають порушення слуху. Вони можуть скористатися допомогою перекладача жестової мови в режимі онлайн. Адміністратор ЦНАПу за допомогою планшету з встановленими на ньому додатку Viber або WhatsApp має відеозв’язок із перекладачем, завдяки чому вільно спілкується з відвідувачами.

Щоб зробити процес оформлення документів більш комфортним для дітей та їх батьків, у ЦНАПі облаштували дитячий куточок.

Тепер, коли дорослі зайняті розв’язання своїх питань, малечі буде чим зайнятися у спеціально облаштованому місці. У дитячому куточку діти можуть малювати та погратись іграшками.

Працівники Центру надання адміністративних послуг роблять все можливе, щоб забезпечити комфорт для своїх відвідувачів.