В Міністерстві соціальної політики розпочали прийом документів від виконавчих органів сільських, селищний та міських рад, щоб забезпечити ефективне та своєчасне проведення закупівлі та надання в користування транспортного засобу спеціалізованого призначення.
Транспорт використовуватимуть для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення.
У 2022 році для придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення передбачено 30 мільйонів гривень. Прийом документів триватиме до 1 квітня поточного року.
Звертаємо увагу, що у разі отримання пакету документів не у повному обсязі або оформленого неналежним способом Мінсоцполітики повертає його на доопрацювання. Водночас виконавчий орган ради має право надати повторно до 1 квітня 2022 року заяву з доопрацьованим (повним) пакетом документів.
Пакет документів виконавчого органу ради має містити:
1. положення про службу з перевезення, утворену за рішенням виконавчого органу ради, в якому визначено умови надання послуг з перевезення, періодичність їх надання, наявність диспетчерської служби або спеціальної телефонної лінії, онлайн-сервісу для замовлення особою послуги з перевезення;
2. рішення виконавчого органу ради про утворення служби з перевезення;
3.інформація про повне найменування та код згідно з ЄДРПОУ виконавчого органу ради, яким подано заяву про надання в користування транспортного засобу спеціалізованого призначення;
4.інформація про осіб (дітей) з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, що проживають на території відповідної громади, які не мають в особистому користуванні та в користуванні законних представників автомобілів (включно з тими, що отримані відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 р. № 999, у тому числі інформація про індивідуальні програми реабілітації, видані медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю), лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);
5. інформаційна довідка про діяльність служби з перевезення протягом не більш як двох років з дати її утворення;
6. документи, що підтверджують затвердження видатків для фінансування служби з перевезення на поточний рік;
7. меморандум щодо роботи служби з перевезення, укладений між виконавчим органом ради та громадськими об’єднаннями, ініціативними групами осіб з інвалідністю.