У селі Волосянка Славської громади відбулася робоча зустріч для налагодження співпраці між чотирма областями українських Карпат – обговорювали взаємодію між місцевими органами самоврядування та представниками локального бізнесу на принципах сталого туризму. Перед учасниками заходу виступив Тарас Лозинський, заступник начальника управління туризму та курортів Львівської ОДА.
«Львівщина позиціонує себе як регіон здорового, безпечного відпочинку, так званого «сталого розвитку», тобто, з безпекою для майбутніх поколінь – нацпарки, історико-культурні заповідники, туристичні стежки в Карпатах. Акцентуємо на оздоровленні, консолідуємо профільну спільноту в Асоціацію курортів України. З окремих проєктів – «Велокарпатія», що стосується якраз Славської громади, туристично-культурний «Tour Turka 2.0» – охопить Боринську і Турківську громади, «ВелоБескиди» – траси для веломандрівок та пробіжок на території одразу 4 громад, пілотний проєкт із глемпінгами в нацпарку «Сколівські Бескиди», – розповів Тарас Лозинський.
Під час засідання обговорили потребу виділення коштів на державну програму розвитку українських Карпат на 2022 рік, адже її дія завершується якраз наступного року. Також важливим підсумком обговорення стало створення загального бренду українських Карпат під назвою «Карпатія», на основі цього – розвиток туристичних продуктів.
«Коли це вдасться зреалізувати, можемо спільно втілювати транскордонні проєкти, створювати міжрегіональні туристичні шляхи поміж 4 областями, – повідомив заступник начальника управління туризму та курортів. – Цікаво було б брати участь в туристичних виставках одним стендом від 4 регіонів, таким чином кооперуватися».
На засіданні обговорили ідею створення агенції регіональних рад, яка б об’єднала чотири області і де можна буде вирішувати питання розвитку регіону українських Карпат.
«На рівні усіх областей України проблематика Карпат не для всіх актуальна, а ось обговорення на рівні чотирьох регіонів дасть змогу ефективніше й швидше ухвалювати рішення, знаходити спільний знаменник в частині ознакування туристичних шляхів, участі у виставках, перехресній промоції», – зазначив Тарас Лозинський.
Доцільним за підсумком обговорення учасники вважають комплексне дослідження профілю туриста українських Карпат, зйомку відеороликів про українські Карпати. 15 листопада планують провести «Дні українських Карпат у Києві» і презентувати локальні туристичні продукти від чотирьох областей. А фермерські господарства, які зацікавлені в тому, щоб взяти участь у заході, можуть звертатися до управління туризму та курортів Львівської ОДА.