З 1 січня 2025 року в Україні запроваджено нову систему оцінювання повсякденного функціонування людини. У зв’язку з цим усім людям з інвалідністю, які мали проходити повторний огляд після 1 січня, але не змогли зробити цього вчасно, строк інвалідності автоматично продовжено до моменту прийняття рішення за результатами оцінювання, але не довше ніж до 1 липня 2025 року.

Як документально підтвердити це продовження? Розгляньмо на прикладі пенсійного посвідчення.

Найзручніше – в електронній формі!

У пенсійному посвідченні зазначається термін його дії, що фактично є строком, на який продовжено виплату пенсії по інвалідності.

Як отримати електронне пенсійне посвідчення?

Якщо у вас паперове пенсійне посвідчення, ви можете сформувати його електронне відображення в застосунку Дія.

Якщо ви маєте е-пенсійне посвідчення, воно також відображатиме актуальний термін дії.

Якщо ваше посвідчення оформлене у вигляді платіжної картки Ощадбанку, воно діє до закінчення його терміну дії або до заміни на нове.

Як додати пенсійне посвідчення в Дію?

Відкрити застосунок Дія

Прогорнути до карток документів

Натиснути «Додати документ» → «Пенсійне посвідчення»

Обрати “Додати посвідчення”

Після цього в застосунку відобразиться посвідчення з новим терміном дії.

А якщо у мене паперове посвідчення, яке не відображається в Дії?

Ви можете замінити його на е-пенсійне посвідчення, подавши заявку через вебпортал Пенсійного фонду України або звернувшись до сервісного центру ПФУ.

Нагадуємо: електронне відображення пенсійного посвідчення має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ!

Детальніше про алгоритм дій на сайті МОЗ: https://bit.ly/3EGlpet