Сьогодні, 29 вересня, провели перше засідання Консультативної ради у справах ветеранів, сімей загиблих (померлих) захисників України при Львівській обласній державній адміністрації.
До її складу увійшли 15 осіб. Очолив Консультативну раду начальник Відділу Міністерства у справах ветеранів України у Львівській області Володимир Шамрай.
В межах засідання члени ради затвердили план роботи.
Як зазначають у департаменті комунікацій та внутрішньої політики облдержадміністрації, склад та положення новоствореного органу затверджені розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 15.09.2021 №863/0/5-21 «Про створення Консультативної ради у справах ветеранів, сімей загиблих (померлих) захисників України при Львівській обласній державній адміністрації».
Основними завданнями Консультативної ради є:
– моніторинг ситуації щодо соціального захисту та вивчення проблемних питань ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) захисників України;
– напрацювання пропозицій щодо покращення соціального захисту ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) захисників України;
– взаємодія з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, волонтерськими організаціями;
– сприяння в установленому порядку в реалізації ініціатив щодо надання волонтерської та благодійної допомоги ветеранам війни, членам сімей загиблих (померлих) захисників України».
Як зазначив голова Консультативної ради у справах ветеранів, сімей загиблих (померлих) захисників України Володимир Шамрай засідання відбуватимуться не рідше, ніж один раз на квартал.
Довідково:
Консультативна рада – є консультативно-дорадчим органом при обласній державній адміністрації, утвореним з метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) захисників України та учасників бойових дій на території України та інших держав, у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Положенням.