Відбувся міжнародний експертний діалог щодо розвитку Туристичного кластеру Львівщини. Учасником став керівник компоненту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» (малого і середнього підприємництва) Ніклас Рюффер.
Проєкт фінансується ЄС та урядом Німеччини та реалізується німецькою федеральною компанією GIZ. Серед іншого проєкт передбачає підтримку українського бізнесу через кластери як територіальні економічні бізнес-об’єднання.
«Ми надаємо різні види підтримки. Зокрема, у вигляді курсів з кластерного менеджменту, ділимося найкращими передовими практиками. Також організовуємо навчальні тури та поїздки для менеджерів до Європи, щоб вони могли подивитися як працюють кластери там. Надаємо гранти на реалізацію проєктів, які зможуть ініціювати зміни в громаді і допомогти кластерному розвитку. Окрім того, ми можемо за короткий час допомогти з організацією багатостороннього заходу», – поділився Ніклас Рюффер.
Читайте також: Німецький туроператор вперше завітав на Львівщину, щоб розробити нові туристичні програми
У Львові вже активно співпрацюють з Львівським кластером медичного бізнесу і Західноукраїнським кластером індустрії моди. Тепер готові бути корисними і для Туристичного кластера Львівщини.
Про це розповіла Анна Гайдучок, регіональний координатор проєкту «Застосування та реалізація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі / EU4Business.
«Львівщина – регіон з достатньо якісною та розвинутою туристичною інфраструктурою, великою кількістю суб’єктів туристичного бізнесу і нам дуже важливо, щоб люди бачили можливість для власного розвитку, не зупинялися на тих позиціях, де вони зараз є. Переконаний, кластеризація буде цьому сприяти. Дуже важливо, щоб представники кластеру скористалися можливостями, які пропонує проєкт», – розповів заступник голови Львівської ОДА Віталій Загайний.
Цікаво знати: «Lviv Travel Guide»: на засіданні Туристичного кластера Львівщини презентували майбутній додаток для туристів.
Новостворений кластер та туристична галузь області потребує актуальних даних – соціологічних досліджень, котрі допоможуть правильно вибудовувати політику роботи туристичного кластера.
«У цьому питанні ми сподіваємося на підтримку з боку GIZ. А також важливою стане підтримка щодо брендингу організації, ну і, звісно, навчання як для менеджменту кластеру, так і представників галузі туризму. В контексті підготовки до літнього туристичного сезону з прийому іноземних туристів важливо підготувати представників індустрії HoReCa з врахуванням ментальних, релігійних та інших особливостей іноземних туристів», – зазначила керівниця управління туризму та курортів Наталя Табака.
Нагадаємо, що громадська спілка «Туристичний кластер Львівщини» запрацювала два місяці тому. Його завданнями є: налагодити якісну та ефективну взаємодію усіх його учасників з органами державної влади та місцевого самоврядування, сформувати їхню узгоджену та скоординовану діяльність на розвиток галузі туризму. А найосновніше, підвищити стандарти ведення туристичної діяльності, впровадити галузеві стандарти та стандарти безпеки.