Протягом 2022 року у Львівській районній державній адміністрації – районній військовій адміністрації робота із зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному чинним законодавством, а з часу введення воєнного стану в країні – відповідно до прийнятих рішень уряду України.
- 1532 звернень отриманих через телефон Урядової гарячої лінії;
- 119 звернень надійшло через телефон Гарячої лінії «112»;
- 97 письмових звернень громадян;
- 3 усних звернення.
За звітний період до Львівської районної військової адміністрації надійшло 1748 звернень, а саме:
У зв’язку із російською агресією більша частина звернень отриманих через телефони гарячих ліній від внутрішньо переміщених осіб із територій, де велися та ведуться бойові дії. Дані звернення здебільшого стосувались призначення статусу внутрішньо переміщеної особи, проблем із документами, встановлення виплати соціальної допомоги таким особам та забезпечення житлом.
Також порушуються питання, що стосуються стану дорожнього покриття, очищення доріг у зимовий період, вуличного освітлення.
Серед усіх звернень, що надійшли до Львівської районної військової адміністрації 97 письмових звернень, що на 56 звернень менше у порівнянні з минулим роком (153).
10 звернень колективних, 2 – повторних.
За результатами розгляду звернень 47 – вирішено позитивно, 36 – дано роз’яснення, 14 – скеровано за належністю.
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:
– аграрної політики та земельних відносин – 30 звернень;
– сімейної та гендерної політики – 28;
– інші – 21;
– соціального захисту – 5,
- та інші.
Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, учасників АТО, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту.