Представники департаменту освіти та керівники чотирьох обласних закладів позашкільної освіти днями провели робочу нараду, аби підбити підсумки 2021 року та скласти плани на наступний рік.На діяльність закладів позашкілля у році, що минає, було скеровано понад 1,7 млн грн. Відтак, в межах наради обговорили важливість продовження успішних проєктів та переформатування менш результативних заходів.
«Розвиток позашкілля зараз одне з ключових питань у системі освіти області. Після загальної середньої освіти саме воно є наступною ланкою у виборі дітьми свого життєвого шляху. Мусимо на наступний рік позашкільну освіту зробити пріоритетом», – наголосив директор департаменту освіти і науки Олег Паска.
⠀За словами керівника департаменту, особливу увагу слід звернути на матеріально-технічне забезпечення, умови навчання, а головне – на зміст позашкільної освіти. Спільно напрацьовані заходи та плани винесуть на розгляд профільної комісії та обласних обранців.
⠀Керівники обласних позашкільних центрів також озвучили думку, що періодичне посилення карантинних обмежень та перехід на дистанційне навчання знижують рівень знань та умінь вихованців закладів.
⠀«Попередній ковідний рік показав: якщо ми не беремо участь в змаганнях, то навики втрачаються. Та й готуватись до змагань чи будь-яких конкурсів у віддаленому режимі не завжди можливо», – розповів керівник Львівського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Святослав Опенько.
⠀З негативним впливом дистанційного навчання на освітній процес погоджується і директор Львівської обласної Малої академії наук Іванна Бородчук.
⠀«Всі хочуть, аби позашкілля розвивалось, але перед ним стоїть багато викликів. Сучасні дітлахи дуже прогресивні, вони вимогливі та наполегливі. Часто позашкілля не має тієї технічної чи лабораторної бази, яка б дітей здивувала чи заохотила. Крім того, останні два роки постійний перехід на віддалене навчання погано впливає і на якість навчання, і на самих дітей», – акцентувала Іванна Бородчук.
⠀В області зараз навчанням у понад 100 закладах позашкільної освіти охоплено більше 65 тисяч дітей різного віку.