Фонд Східна Європа та Інтерньюз-Україна за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» в межах програми Академія громадського активізму розробили Путівник ефективних комунікацій, який передбачений для представників громадського сектору.  

Як зазначили у департаменті комунікацій та внутрішньої політики,  Путівник містить фахові поради щодо комунікаційної діяльності громадських організацій та посилання на корисні матеріали, інструкції, курси. Зокрема він дає відповіді на запитання щодо побудови комунікаційної стратегії громадської організації. У посібнику окреслено як визначити цільову аудиторію, на яку спрямована діяльність та основні правила розробки комунікаційного плану.

Важливим елементом функціонування громадської організації є робота із медіа та висвітлення своєї діяльності. У путівнику можна знайти необхідні для правила співпраці з медіа та медіамоніторингу.

Варто зазначити, що основною метою Путівника є навчити:

  • Розробляти комунікаційну стратегію;
  • Комунікувати у соціальних мережах;
  • Створювати бренд організації;
  • Розробки власних дизайнів проєктів;
  • Налагодження співпраці з медіа тощо.

Посібник знаходиться у вільному доступі за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1sot2_6A9YK4QOfy31DvPBrTKX3ZqzLCK/view