13 травня, заступник голови Львівської ОДА Віталій Загайний зустрівся із завідувачами кафедр соціальної роботи, соціології та психології чотирьох вищих навчальних закладів області.
Зокрема, з Лілією Клос, завідувачкою кафедри соціології та соціальної роботи Інституту гуманітарних та соціальних наук, Національного університету «Львівська політехніка», Катериною Островською завідувачкою кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Факультету педагогічної освіти Національного університету ім. Івана Франка, Ганною Коваль, завідувачкою кафедри соціальної роботи, управління та суспільних наук, Львівського державного університету безпеки життєдіяльності та Зоряною Ковальчук, заступницею декана з навчально-методичної роботи факультету психології Львівського державного університету внутрішніх справ.
У межах зустрічі сторони поспілкувалися про спільну розробку короткострокової програми для спеціалістів в ТГ, які займатимуться наданням соціальних послуг. Зокрема, за словами Зоряни Ковальчук, соціальний працівник має володіти основами психології. Цього та іншого їх планують навчати у межах програми.
«Соціальна робота у громадах має величезну цінність, адже покликана захищати та допомагати тим, хто цього найбільше потребує. Відтак, надзвичайно важливо, аби ці послуги надавали кваліфіковані люди. Аби ті питання, з якими звертатимуться мешканці громад, вирішувались швидко та не переростали у проблеми», – зазначив Віталій Загайний.
Представників кафедр та студентів також планують залучити і до створення соціальних паспортів об’єднаних територіальних громад Львівщини.
«Ми зацікавлені у плідній участі науковців львівських вишів при підготовці схеми розміщення соціальних осередків територіальних громад області», – додав заступник голови ЛОДА.
Окрім того, їх мають намір залучити до проведення соціологічного дослідження для відстеження змін в обізнаності та ставленні суспільства до реформування системи інституційного догляду та виховання дітей.
«Успіх ДІ-реформи залежить, в першу чергу, від створених на рівні громад освітніх, медичних, соціальних та реабілітаційних послуг, відповідно до потреб дітей та сімей. Однак, не менш важливим є ставлення та обізнаність суспільства щодо основних принципів та засад здійснення реформи. Нам потрібно інформувати населення і постійно наголошувати на необхідності виховання дитини у сім’ї та демонстрації позитивних прикладів», – додав Віталій Загайний.
Окрім того, присутні розглянули можливість заснування та проведення конкурсу «Соціальний Ейнштейн» серед студентів закладів вищої освіти зі спеціальностей «Соціальна робота», «Психологія», «Соціальне забезпечення» на найкращу модель впровадження соціальної послуги в рамках ДІ-реформи для територіальних громад.