k2FtbBdWr1

Ефективно, доступно, якісно – такі правила діють у Центрі надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради

Ефективно, доступно, якісно – такі правила діють у Центрі надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівського району, що розпочав свою роботу 1 січня 2021 року.

Сьогодні ЦНАП надає 271 адміністративну послугу відповідно до рішення Перемишлянської міської ради № 210 від 30.11.2023 року «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради».

Вказаний перелік включає послуги:

– Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

– Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

– Послуги Державного земельного кадастру;

– Послуги соціального характеру;

– Місцеві послуги земельного характеру;

– Місцеві послуги соціального характеру;

– Місцеві послуги різного характеру;

– Послуги дозвільного характеру;

– Послуги Держспродспоживслужби;

– Послуги ДРАЦС;

– Послуги ДІАМ;

– Ветеранські послуги.

За І квартал 2024 року адміністраторами Центру надання адміністративних послуг надано 2564 послуги, а саме:

– Суб’єктом надання якої є міська рада 1098;

– Послуг соціального характеру – 987;

– Послуги пов’язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 674;

– Послуги пов’язані з державною реєстрацією бізнесу – 16;

– Послуги Державного земельного кадастру – 463;

– Послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 7.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» надання адміністративних послуг або виконання окремих завдань адміністратора, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, здійснює староста. Для максимального наближення послуг до жителів громади, рішенням Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради від 14 липня 2023 року № 3307 утворено 13 ВРМ.

За І квартал 2024 року ВРМ надано 2201 адміністративних послуг, зокрема:

Боршівський старостинський округ – 250 адміністративних послуг;

Болотнянський старостинський округ – 126 адміністративних послуг;

Брюховицький старостинський округ – 253 адміністративних послуг; Вовківський старостинський округ – 75 адміністративних послуг;

Добряницький старостинський округ – 191 адміністративних послуг;

Дунаївський старостинський округ – 168 адміністративних послуг;

Дусанівський старостинський округ – 125 адміністративних послуг;

Короснянський старостинський округ – 165 адміністративних послуг;

Липовецький старостинський округ – 88 адміністративних послуг;

Осталовицький старостинський округ – 243 адміністративних послуг;

Станимирський старостинський округ – 202 адміністративних послуг;

Ушковецький старостинський округ – 143 адміністративних послуг;

Чемеринецький старотинський округ – 172 адміністративних послуг.

Для зручності суб’єктів звернень у приміщенні міської ради встановлено термінал Ощадного Банку для оплати послуг. У базу терміналу внесено дохідні рахунки Перемишлянської територіальної громади і проведення оплати відбувається дуже просто. Крім оплати послуг ЦНАПу, у терміналі можна поповнити рахунок мобільних телефонів всіх українських операторів, здійснити оплату комунальних та інших платежів.

У Центрі використовують технологію Дія.QR – для шерингу документів в Дії. Це дозволяє більше не ксерити свій паспорт-книжечку чи ID-картку, а просто відсканувати розміщений QR-код у вашому ЦНАПі та поділитися копією цифрового документа через застосунок Дія, щоб отримати необхідні послуги.

Облаштувано робоче місце для самообслуговування. Кожен відвідувач може самостійно скористатися інтернет-мережею, зайти у свою електронну поштову скриньку, роздрукувати документ та скористатись Єдиним порталом державних послуг «Дія» (https://diia.gov.ua/), де надаються різноманітні електронні послуги.

Розміщено друковані матеріали, що містять гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники. Де кожен суб’єкт звернення може залишити відгук про роботу ЦНАП.

У закладі працює сервіс для людей з вадами слуху Люди з частковою або повною нездатністю чути є членами суспільства і мають потребу в отриманні різних адміністративних послуг. Між Перемишлянською міською радою підписаний договір про співпрацю з Громадською організацією «Всеукраїнська організація осіб з інвалідністю зі слуху «Українське товариство глухих».

Сервіс УТОГ – це система відеозв’язку з перекладачем жестової мови для забезпечення комунікації з особами, які мають порушення слуху. Вони можуть скористатися допомогою перекладача жестової мови в режимі онлайн. Адміністратор ЦНАПу за допомогою планшету з встановленими на ньому додатку Viber або WhatsApp має відеозв’язок із перекладачем, завдяки чому вільно спілкується з відвідувачами.

Завдяки співпраці управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА з Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні, за підтримки уряду Великої Британії в межах проєкту «Посилення стійкості громад в регіонах України», ЦНАП Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради отримав мобільну валізу, що дозволить створити віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП та надавати адміністративні послуги на виїзді.

Перемишлянська міська рада