Кожен рік, у місті Валенсія, що в Іспанії, проводиться Cevisama: міжнародна виставка керамічної плитки. Зосередившись на інноваціях, галузь виробляє величезну кількість сучасних керамічних виробів, а також приділяє першочергову увагу сталого розвитку.
Керамічні вентильовані фасади широко використовуються в Європі завдяки довговічності матеріалу і стійкості до забруднень, погодних умов і солі. Ці дощові екрани стають популярним засобом мінімізації типових проблем оболонки, включаючи теплові мости та конденсацію.
Нове покоління керамічних виробів настільки переконливо імітує колір та текстуру їх оригінальних аналогів, що іноді споживачеві доводиться торкатися до них, щоб зрозуміти різницю. Ці продукти дають можливість демонструвати тепло та колір деревини в ситуаціях, де довговічність і простота обслуговування мають вирішальне значення, і де більш довговічний продукт в кінцевому підсумку призводить до більш екологічно чистого підходу.
Керамічні продукти також сприяють підвищенню якості повітря в приміщеннях, оскільки вони не виділяють летких органічних сполук, не поглинають забруднюючі речовини та інші запахи, перешкоджають росту цвілі та інших організмів, легко очищаються і не вимагають токсичних продуктів для догляду. Середній термін їх корисного використання оцінюється в 50 років, з простою заміною окремих пошкоджених плиток в будь-який момент, при цьому вони стійкі як до води, так і до вогню.
Історично склалося так, що виробництво кераміки має великий екологічний слід через утворення парникових газів, надмірного використання води, інтенсивного використання електричної та теплової енергії. На щастя, це більше не так. За останні 20 років виробництво кераміки в Іспанії потроїлось, але промисловість одночасно скоротила викиди газів на 75 відсотків в порівнянні з рівнями споживання 1970-х років. Будемо сподіватися, що в недалекому майбутньому, решта 25% зникнуть, і керамічну плитку можна буде чесно назвати екопродуктом.