k2FtbBdWr1

Мінцифри: Малі та середні підприємства запрошують взяти участь у пілотній програмі маркетингової підтримки

_1637844228_613x321_3_0_nw

Київська Школа Економіки за підтримки UKAID, Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та проектом Дія.Бізнес запускають пілотну програму маркетингової підтримки малих та середніх підприємств.

Допомагати учасникам будуть провідні маркетингові агенції, які також буде відібрано як партнерів програми за допомогою відкритого конкурсу.

Нестача знань про бізнес-процеси, позиціювання бренда та використання цифрових каналів продажів стримують малі та середні підприємства в розвитку своєї діяльності онлайн.

До участі в програмі як учасники запрошуються:

Малі та середні підприємства з усіх регіонів України, зокрема Донецької та Луганської області, та компанії, якими керують жінки, люди з інвалідністю та ветерани.

До участі в програмі як партнери запрошуються:

Маркетингові агенції, які знають, як виводити малий та середній бізнес на новий рівень цифрової трансформації, та допоможуть учасникам на всіх етапах впровадження стратегії.

Як взяти участь у пілотному проекті?

Ознайомитися з вимогами участі для учасників та партнерів, а також заповнити форми реєстрації, можна на сторінці https://business.diia.gov.ua/pilot-program.

Після надсилання форми для партнерів та завдання чекайте на зворотний зв’язок від команди проекту.

Учасникам програми, які будуть відібрані до програми, необхідно буде надати документи, що підтверджують відповідність умовам участі.

Якщо у вас залишилися питання, надсилайте їх на електронну скриньку: smesupport@kse.org.ua.

Учасники отримають:

– Розроблену онлайн маркетингову стратегію. Вона міститиме результати дослідження ринку, конкурентів, метрики та інструменти для впровадження, план розвитку компетенцій, залучення інших цифрових інструментів для онлайн-продажів.

– Допомогу з брендингом. Робота з брендом компанії, ребрендинг.

– Допомогу в розробці сайту компанії, якщо це потрібно. Покращення того ресурсу, що існує, або створення нового.

– Допомогу з оптимізацією промокампаній, створенням сторінок у соціальних мережах та контент-плану.

– Аналіз та рекомендації наявних рекламних онлайн-кампаній або формування нових під потреби бізнесу та стратегії розвитку.

– Допомогу з підготовкою текстового та візуального контенту для онлайн-кампаній.

– Бюджет на запуск промокампаній.

Завдяки проведенню цієї програми організатори зможуть:

– Знайти ще один ефективний спосіб допомагати малому та середньому бізнесу в Україні;

– Поширити досвід пілоту у вигляді навчальних матеріалів, звітів, кейсів тощо — для малого і середнього бізнесу в Україні;

– Зрозуміти, як розгорнути повноцінну державну допомогу малому та середньому бізнесу;

– Започаткувати постійну програму підтримки цифрового розвитку для малого та середнього бізнесу.

Ще більше новин:

У Світовому банку затвердили проєкт щодо осучаснення та покращення якості вищої освіти в Україні
«Спортивний об’єкт не має права існувати, якщо на ньому нічого не відбувається», - Роман Хім’як
До уваги аграріїв: 30 червня відбудеться земельний аукціон з продажу прав оренди
Платники екологічного податку Львівщини скерували 72 млн гривень до бюджетів усіх рівнів
Для української діаспори в Литві передали майже 140 українських книг з Львівщини
В області відзначили переможців виставки-конкурсу дитячого малюнку «Музика і фарба»