k2FtbBdWr1

Порядок дій при втраті/пошкодженні пенсійного посвідчення

Під час війни багато українців, на жаль, стикаються з проблемою втрати чи пошкодження документів.

☝️ Якщо втрачено/пошкоджено пенсійне посвідчення, пенсіонер може отримати новий документ.

Для цього потрібно подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення.

☝️Зробити це можна, звернувшись

🔸 до сервісного центру тероргану Пенсійного фонду України

🔸 через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua)

🔸 за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

📑 При особистому зверненні пред’являється паспорт та заповнюється відповідна заява, до якої додається фото.

💻 На вебпорталі електронних послуг Фонду заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься у розділі “Щодо пенсійного забезпечення”.

📱 Якщо подавати заяву з мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, потрібно обрати вкладку “До ПФУ”: розділ “Комунікації до ПФУ” – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

💻 Для подання заяви на виготовлення посвідчення через електронні сервіси Фонду необхідно підготувати скановані копії документів: паспорта, довідки про присвоєння

ідентифікаційного номера, підпису та фотографії.

✅ Пенсійне посвідчення буде видано в обраному сервісному центрі Фонду (яке зазначається в заяві).

☝️ Нагадуємо, що електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному застосунку Дія, яке генерується після виготовлення пенсійного посвідченням, має таку ж юридичну силу як і традиційне пенсійне посвідчення.