Затверджено розпорядження голови Львівської районної державної адміністрації від 02 червня 2021 року №92/02-08/21.
- Розгляд письмових звернень громадян в районній державній адміністрації здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.
- Звернення, зареєстровані у відділі документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації, передаються на розгляд голові райдержадміністрації.
- Звернення, оформлені без дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявникам не пізніше як через десять днів від дати надходження з відповідним роз’ясненням.
Якщо питання, порушені у зверненнях, не входять до повноважень райдержадміністрації, вони в термін не більше п’яти днів пересилаються за належністю відповідним органам чи посадовим особам, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі, якщо звернення не містять даних, необхідних для прийняття обгрунтованих рішень, вони в той же термін повертаються громадянам з відповідним роз’ясненням.
- Голова райдержадміністрації у триденний термін розглядає письмові звернення громадян та дає відповідні доручення з вирішення порушених у них питаннях.
- Відділ документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації скеровує звернення відповідальним виконавцям згідно з резолюціями голови райдержадміністрації.
У разі, коли доручення дано кільком посадовим особам, головним виконавцем є особа, зазначена у резолюції першою, якщо в документі не обумовлено інше. Для виконання доручення їй надається право скликати інших виконавців і координувати їх роботу.
- На письмове звернення заявнику обов’язково надається письмова відповідь головним виконавцем за підписом голови райдержадміністрації або за підписом першого заступника, заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
- Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Не розглядаються також скарги, подані з порушенням терміну, передбаченого законом. Скарга на оскаржуване рішення може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного місяця з часу ознайомлення громадянина з цим рішенням, але не пізніше одного року з моменту його прийняття. Якщо ж цей термін пропущено з поважної причини, він може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядали скаргу.
Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.
- Відповідно до статті 12 Закону України «Про звернення громадян» його дія не поширюється на порядок розгляду звернень, заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним та трудовим законодавством.
- Звернення громадян, що потребують подання інформації про результати розгляду в Львівську обласну державну адміністрацію беруться на контроль відділом документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації .
- Відповідальність за розгляд звернень громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, несуть посадові особи, яким доручено їх розгляд.
- Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, встановлених Законом України «Про звернення громадян», несуть посадові особи, яким доручено їх розгляд.
- Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль.
- Відділ документообігу, розгляду звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян та готує відповідні довідки для інформування керівництва райдержадміністрації.