Державне агентство автомобільних доріг України  погодилось взяти під своє управління автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять у Мале карпатське коло та проєктно-кошторисні документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт цих доріг та штучних споруд на них. До цього ці автошляхи перебували у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації. 

Йдеться про дороги Славське – Хащованя протяжністю 14,4 км, Славське – Вигода протяжністю 22,3 км,  Хітар – Тухля протяжністю 11,95 км,  (Київ – Чоп) – Плавʼя протяжністю 4,1 км, Східниця – Верхнє Синьовидне протяжністю 20,7 км, Корчин – Дубина протяжністю 4,3 км, Турка – Східниця протяжністю 38,9 км,  Верхнє Синьовидне – Дубина – Кам’янка, протяжністю 15,4 км, Бориня – Мохнате протяжністю 30,3 км, Боберка – Бориня протяжністю 26,8 км та  (Київ – Чоп) – Сколе протяжністю 3,5 км.

“Такий крок важливий для того, аби полегшити та пришвидшити фінансування проєкту з будівництва нового транспортного кільця, котре має об’єднати ключові гірські курорти трьох областей – Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської.  Сьогодні ми отримали офіційну письмову згоду Укравтодору на нашу пропозицію про передачу деяких автомобільних доріг загального користування місцевого значення, які перебувають у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації та входять до інвестиційного проєкту «Мале Карпатське коло» у Львівській області”, – зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький.

Також він додав, що зараз департамент дорожнього господарства готує необхідний пакет документів, який  скерують Укравтодору. Після цього відповідне рішення має затвердити Уряд під час засідання.

Нагадаємо, у межах проєкту “Мале Карпатське коло” заплановано будівництво трьох нових  перевалів, які дозволять  повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, і дозволять комфортне та безпечне пересування подорожуючим центральною частиною Українських Карпат. Водночас, діючі автошляхи, в межах проекту заплановано максимально розширити, зробити більш безпечними – зокрема, з допомогою нових безпечних розв’язок, освітлення і відеоспостереженням та створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах, які вичерпали свій ресурс у суворих гірських умовах.