З метою розгляду і обговорення стану організації та результатів роботи органів державної влади, визначення узгоджених дій і прийняття обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на реалізацію єдиної державної політики та виконання завдань, проведено апаратну нараду.
Відповідно до порядку денного обговорено питання щодо: процесу передачі реєстраційних справ стосовно нерухомості та бізнесу; особливості організації документообігу в райдержадміністрації, зокрема роботи в системі електронного документообігу Megapolis. Також заслухано інформацію керівників структурних підрозділів щодо поточної роботи та планів на наступний місяць.
Наголошено на питанні дотримання вимог регламенту роботи райдержадміністрації.
За результатами наради дано відповідні доручення.
Провела апаратну нараду голова Львівської РДА Христина Замула.
Ще більше новин:
Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людин...
Три «швидкі» для евакуації поранених військових та бус для різних бригад ЗСУ передали
Велике будівництво: триває ремонт автошляхів
В області стартував конкурс стартап-проєктів
Чи зобов’язані ФОП – платники ЄП першої-третьої груп, що не мають показників або об’єктів, які підля...
Архівне управління Львівської райдержадміністрації інформує про проведену роботу за минулий тиждень