Випадково надали дані своєї платіжної картки чи інтернет-банкінгу на підозрілому сайті? У такому разі слід діяти не зволікаючи, відповідно до наступних рекомендацій.
Зателефонуйте до банку. Використовуйте номер, зазначений на звороті вашої картки. Це – найшвидший спосіб зв’язатися з банком і отримати необхідну допомогу.
Попросіть банк негайно заблокувати кошти на Вашому рахунку, щоб запобігти несанкціонованим транзакціям.
У разі якщо вже відбулося несанкціоноване списання коштів, вимагайте блокування всіх подальших транзакцій. Також надайте звернення до банку – отримувача коштів щодо їх блокування/повернення.
Якщо Ви вважаєте, що шахраям відомі Ваші логін і пароль від акаунту в соціальних мережах чи іншого сервісу – перевірте всі активні сеанси на тому сервісі, де ви підозрюєте шахрайство.
Це можна зробити в налаштуваннях безпеки акаунту. Закрийте всі сеанси, які Вам незнайомі або які розміщені в підозрілих місцях, щоб унеможливити подальший несанкціонований доступ до акаунту.
Не зволікайте з реагуванням у подібних ситуаціях, кожна хвилина може бути важливою для запобігання фінансовим втратам.
Якщо Ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/) або повідомте про цю ситуацію за номером телефону 0 800 505 170.
Більше про правила безпечної поведінки в Інтернеті читайте на сайті НБУ та Держспецзв’язку #КібербезпекаФінансів: https://promo.bank.gov.ua/payment-security/