Щоб прискорити швидкість реагування та підвищити якість розгляду скарг і застосування санкцій, мовний омбудсмен Тарас Кремінт просить громадян вказувати у зверненнях таку інформацію:
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи;
суть скарги: який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою та як порушив закон про мову;
письмову скаргу має підписати заявник із зазначенням дати (підпис в електронному зверненні не обов’язковий);
електронна скарга має містити електронну поштову адресу, на яку заявникові можуть надіслати відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (телефон, соцмережі, месенджери тощо).
Особа, яка стала свідком порушення закону про мову, може подати скаргу протягом 6 місяців, але не пізніше.