Конституційне право на звернення та інформацію є основою демократичного суспільства, яка діє навіть під час воєнного стану. Попри загальнонаціональні безпекові виклики, Львівська районна державна адміністрація продовжує забезпечувати надійну комунікацію з мешканцями.

Громадяни, як і раніше, мають гарантоване право надсилати звернення, запити або звертатися особисто. Водночас просимо з розумінням поставитися до того, що окремі процедури можуть бути адаптовані задля безпеки громадян та працівників.

Нагадуємо ключові особливості комунікації з органами влади в цей період.

Особистий прийом громадян

Керівництво Львівської районної державної адміністрації організовує особисті прийоми з урахуванням чинного законодавства та актуальної безпекової ситуації в регіоні.

На даний час прийоми громадян проводяться у штатному режимі, але з можливістю коригування графіка у разі зміни загальнодержавних вимог чи рівня безпеки. При цьому громадяни можуть отримати консультації також дистанційно – телефоном або засобами електронного зв’язку.

У випадку вимушеної зміни формату чи тимчасової відмови в особистому прийомі (наприклад, через повітряну тривогу чи рекомендації ДСНС), заявнику надається відповідне письмове повідомлення.

Участь громадянина в розгляді звернення

Закон України «Про звернення громадян» гарантує право заявника бути присутнім під час розгляду своєї заяви чи скарги. У Львівській РДА це право забезпечується у повному обсязі.

Якщо громадянин не має можливості прибути фізично, йому може бути запропоновано альтернативний формат участі – телефонний зв’язок або відеоконференція.

Порядок подання звернень та запитів

Громадяни мають право подавати звернення у будь-який зручний для них спосіб:

  • письмово – поштою, особисто, через електронну пошту або офіційну форму онлайн-звернення;
  • усно – телефоном або під час особистого прийому;
  • у формі інформаційного запиту – відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Львівська РДА забезпечує:

  • реєстрацію всіх звернень та запитів незалежно від форми подачі;
  • дотримання встановлених законом строків їх розгляду;
  • надання вичерпної, достовірної та законної інформації заявникам;
  • можливість повторного звернення у разі незгоди з рішенням або необхідності додаткового пояснення.

Адміністрація продовжує забезпечувати захист прав громадян, прозорість роботи та доступність державних сервісів.

Корисні посилання: