Польський Інститут економічний спільно із Офісом промоції та міжнародного співробітництва організували онлайн вебінар щодо освіти та міжнародної мобільності під час Covid-19.
Впродовж зустрічі викладачі університетів Канади, Італії, Литви, Туреччини та України поділились враженнями та власним досвідом в організації навчального процесу із початком пандемії.
«Пандемія негативно вплинула на наше звичне життя. Організація навчання перебувала у складних умовах. Ми всі опинились у складних умовах. Надзвичайно важливо організовувати подібні вебінари, аби обмінюватись досвідом та чути як колеги з інших країн дають собі раду із новими викликами», – зауважив викладач із Туреччини Бура Орхан.
Учасники зустрічі зійшлись на думці, що забезпеченість інтернетом та технічні умови кожного студента та викладача мали безпосередній вплив на рівень отриманих знань.
«Визнаймо, що це була велика проблема для всіх. Доступ до інтернету та його якість часто потребували вдосконалення. Довгий час було складно. Але цього року ми розпочали навчання уже з певним досвідом, тому сьогоднішня ситуація трохи різниться від тієї, яку ми мали рік тому. Попри це, студенти все одно хочуть повернутись до університетів, мати живе спілкування та результативні практичні роботи», – наголосила організаторка вебінару Катажина Ольшевська.
На підвищенні вмінь педагогів працювати із платформами для дистанційного навчання акцентувала керівник управління інновацій департаменту освіти Ольга Котовська.
«В Україні була схожа ситуація як в інших країнах. Також проблема була з браком навичок в педагогів. Це одна з найбільших проблем. Департамент освіти та науки намагався швидко навчити їх тим базовим знанням, які потрібні для швидкого реагування на ситуацію. Ми бачимо також, що студенти та учні теж мають багато проблем з цим. Окрім того, коли ви комунікуєте зі студентами через девайси, треба встановити якісь правила, це потрібно для кращих результатів навчання. Організувати якісний процес один із найбільших викликів», – розповіла Ольга Котовська.
Вона також наголосила на тому, що новий формат навчання потребує більшої дисциплінованості та відповідальності як студентів, так і викладачів.