У Кам’янка-Бузькій ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо функціонування електронних сервісів. На запитання платників відповідав старший державний інспектор Червоноградського відділу електронних сервісів управління електронних сервісів ГУ ДПС у Львівській області Олександр Каліновський.
Як отримати витяг платника єдиного податку в електронному вигляді?
Підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом. Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Форми запиту про отримання витягу затверджені наказом Мінфіну України від 16.07.2019 № 308.
Як швидко та зручно можна отримати довідку про доходи, не відвідуючи податкову?
Довідку про доходи можна отримати он-лайн, скориставшись сервісом «Електронний кабінет». Для цього, маючи електронний цифровий підпис (ЕЦП), необхідно за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, або через офіційний вебпортал ДПС України (https://tax.gov.ua) здійснити вхід до Електронного кабінету і в розділі «ЕК для громадян» обрати «Запит про суми виплачених доходів». Безкоштовним сервісом Державної податкової служби Електронний кабінет», який працює в режимі реального часу, можна скористатись цілодобово. А сертифікати ключів можна отримати безкоштовно у будь-якому пункті кваліфікованого видавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України або в банківських установах та організаціях.
Які можливості та переваги електронних сервісів?
Електронні сервіси ДПС дають можливість платникам податків своєчасно формувати, подавати звіти та виконувати податкові зобов’язання без візиту до контролюючих органів, що значно полегшує спілкування з податковою службою. Через месенджери Telegram та Viber платники мають важливість отримувати інформацію про: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків. Також платники можуть отримати інформацію із СЕА ПДВ та СЕА РПСЕ.